PRZECHOWALNIA 0 produktów
KOSZYK 0 produktów   0
fb google+ twitter pinterest Instagram ISSUU

Serie / Media

szukaj

Książka tygodnia

Historia Jakuba24,65 zł  do koszyka
Zdjęcie: Książka

Malcolm Budd

Muzyka i emocje

Fundamentalną kwestią poruszaną przez teoretyków muzyki jest związek pomiędzy muzyką a emocjami.

Zdjęcie: Książka

Joanna Sarbiewska

Ontologia i estetyka filmowych obrazów Wernera Herzoga

Autorka proponuje estetyczno-ontologiczną wykładnię filmów Wernera Herzoga, postulując, aby z rejestracyjnej specyfiki medium uczynić drogę kontaktu z niewyrażalną, ukrytą bytowością.

Zdjęcie: Książka

Wojciech Kubiński

Obrazowanie a komunikacja. Gramatyka kognitywna wobec analizy dyskursu

Monografia dotyczy językoznawstwa kognitywnego i dyskursu. 

Zdjęcie: Książka

Daniel Heller-Roazen

Echolalie. O zapominaniu języka

Echolalie w oryginalny, elegancki i erudycyjny sposób zapraszają nas do refleksji nad naturą zwierzęcia, które mówi i zapomina.

Zdjęcie: Książka

Marcin Adamczak

Globalne Hollywood. Filmowa Europa i polskie kino po 1989 roku

Po roku 1980, w większym stopniu niż kiedykolwiek, Hollywood stało się fenomenem globalnym, marginalizującym europejski model produkcji filmowej.

Zdjęcie: Książka

Hermann Lang

Język i nieświadomość

Omówienie podstawowych założeń koncepcji języka Jacques’a Lacana

Zdjęcie: Książka

Krzysztof Kornacki

Kino polskie wobec katolicyzmu (1945–1970)

Kino polskie i katolicyzm w bogatym kontekście kulturowym, historycznym i politycznym.

Zdjęcie: Książka

Jacek Kardaszewski

Narodziny marketingu z ducha ekonomii

Książka z pogranicza filozofii i marketingu.

33,15 zł  do koszyka
Zdjęcie: Książka

Marta Zimniak-Hałajko

Raj oswojony

Książka o wspólnotach i sektach religijnych działających w Polsce.

Zdjęcie: Książka

Noel Carroll

Filozofia horroru

Książka, łącząca elementy rozważań filozoficznych z opisem ważnego zjawiska popkultury, próbuje rozstrzygnąć paradoksy horroru w filmie, literaturze oraz życiu człowieka.

Zdjęcie: Książka

Maria Gołębiewska

Demontaż atrakcji

Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej: prasa, radio, telewizja, film, reklama.