PRZECHOWALNIA 0 produktów
KOSZYK 0 produktów   0
fb google+ twitter pinterest Instagram ISSUU

Informacje o książce / Demontaż atrakcji

szukaj

Książka tygodnia

Historia Jakuba24,65 zł  do koszyka
Zdjęcie: Książka

Maria Gołębiewska

Demontaż atrakcji

książka tymczasowo niedostępna

Seria: Media
ISBN: 83-89405-41-5
Rok wydania: 2003
Informacja: 336 stron
format  netto 125×195 mm
oprawa broszurowa
ilustracja na okładce Giorgio de Chirico


Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej (prasa, radio, telewizja, film, reklama), oglądane w perspektywie antropologicznej i aksjologicznej. Autorka podejmuje temat kulturowego statusu przedstawienia w filozofii Zachodu oraz wizerunku człowieka w przekazach medialnych. Odkrywa korzenie filozoficzne i etniczne kultury masowej, a jednocześnie interpretuje nowe oblicza sztuki, takie jak: kamp, film, obraz cyfrowy, przekaz reklamowy oraz reklama społeczna.
Poleć Książkę: Udostępnij na facebooku Udostępnij

Klienci, którzy kupili tę książkę, wybrali również:

książka
książka
książka