Czat
Czat

Seria: Rzeczy beletrystyczne

ISBN: 83-88560-36-0

Rok wydania: 2001

Informacja:

liczba stron: 96
format: 135 × 205 mm
oprawa broszurowa

nasza cena: 22,10 zł

cena rynkowa: 26,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 18,20 zł

Treść utworu oparta jest na specyficznym stylu rozmów prowadzonych "na czacie" (czat, chat, inaczej IRC – Internet Realy Chat), czyli w internetowych witrynach, gdzie spotykają się anonimowi uczestnicy pod często przypadkowymi imionami (nickami), a ich tożsamość i osobowość kreowana jest dowolnie przez nich samych, ich pisemnymi wypowiedziami. Uczestnictwo w internetowych rozmowach dotyczy już wielu tysięcy osób w Polsce i milionów na całym świecie. Łatwość ich prowadzenia i anonimowość pozwalają przełamywać kompleksy i wyzbywać się barier. Są ludzie, którzy w wirtualnych kawiarenkach spędzają po kilka godzin dziennie. Dla nich internetowe rozmowy stały się sposobem na życie, ale niekiedy również tragicznym uzależnieniem i niebezpiecznym oderwaniem się od rzeczywistości. Pozorny chaos takich spotkań ujęty został w cz@cie w formę dramatu – wiodącego do niespodziewanych, ale i nierzadko tragicznych rozwiązań – roszczącego sobie jednocześnie prawo do uogólnień z zakresu psychologii i socjologii Internetu. Na podstawie książki w Polskim Radiu powstało słuchowisko wyróżnione na Festiwalu Teatru Radiowego i Telewizyjnego.

Klienci, którzy kupili tę książkę, wybrali również: