• Issuu
Myśli o nowoczesnym biznesie
Myśli o nowoczesnym biznesie

ISBN: 83-89405-26-1

Rok wydania: 2003

Informacja:

liczba stron: 176
format: 125 × 195 mm
oprawa broszurowa


[Tymczasowo niedostępne]

Autorami tej książki są dwie osoby. Teoretyk i praktyk. Profesor ekonomii i zarządzania, wykładowca europejskich i amerykańskich uczelni, autor bestsellerów wydawniczych (słynna Strategia sukcesu firmy), spotkał się z młodym, dynamicznie działającym biznesmenem, którego sukcesy sprawiły, że trafił na listę najbogatszych ludzi w Polsce. Przez dwa lata na przemian publikowali w „Rzeczpospolitej” krótkie teksty na temat biznesu. Stawiali w nich pytania podstawowe, poddawali krytyce obiegowe prawdy i przesądy. Ich wypowiedzi były żywo dyskutowane. Być może dlatego, że Krzysztof Obłój, który założył kapelusz „teoretyka”– jako doradca i członek rad nadzorczych wielkich firm – zna biznes również z codziennej praktyki, a Janusz Palikot – występujący jako „praktyk” – do biznesu trafił prosto z seminarium doktoranckiego, na którym przygotowywał pracę o filozofii Husserla… Ich spotkanie na łamach „Rzeczpospolitej” przyniosło kilkadziesiąt tekstów składających się na Myśli o nowoczesnym biznesie. Odwołaj zebranie zarządu i przeczytaj tę książkę. Nie uczy ona, jak „robić biznes” – lecz jak myśleć o biznesie, by osiągać sukcesy.