• Issuu
Narodziny marketingu z ducha ekonomii
Narodziny marketingu z ducha ekonomii

Seria: Media

ISBN: 83-84405-91-1

Rok wydania: 2004

Informacja:

288 stron
format netto 125×195 mm
oprawa broszurowa

nasza cena: 33,15 zł

cena rynkowa: 39,00 zł

Książka stanowi pionierski wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedzy, którą określić można mianem „filozofii marketingu”. Zderzenie tak różnych dziedzin, jak filozofia i marketing, przynosi zaskakujące wnioski dla każdej z nich. Ekonomiczny imperializm, wyrażający się w charakterystycznej dla marketingu komercjalizacji wszystkich, w tym również też filozoficznych obszarów myślenia, rzuca nowe światło na zagadnienia ontologiczne, epistemologiczne, antropologiczne oraz aksjologiczne. Filozoficzna dociekliwość umożliwia odkrycie w marketingu drugiego dna, jego egzystencjalnego sensu. Jednym z nich jest przejawiająca się przede wszystkim w znakach firmowych oraz sektach ekonomicznych „transakcyjna transcendencja”.

Klienci, którzy kupili tę książkę, wybrali również:

Newsletter